Πέμπτη 30 Οκτωβρίου 2008

δώρο γενεθλίων

- Χρόνια πολλά αδελφούλα!
Μια σακούλα από το Χόντο κλεισμένη με σελοτέιπ.
- Θυμάμαι ότι κάποια στιγμή έψαχνες κάτι τέτοιο.

Ακόμη ένα ελατήριο σπάζει μέσα μου.

Μήνες πριν. Βγήκα με την αδελφή μου για χορό.
- Ρε συ, δε μου λες… έχεις ιδέα πού μπορώ να βρω πρόστυχα εσώρουχα;
Συνομωτικά γέλια.
- Έχει πολλά, και φτηνά, και ακριβά… εξαρτάται τι θέλεις...
- Να σου πω… μήπως ξέρεις πού θα βρω τίποτε προφυλακτικά με γεύσεις, κανένα λιπαντικό, τέτοια πράγματα;
- Εδώ πάνω στην Κηφισίας έχει ένα sex shop, το Eros, να κοίτα, τώρα περνάμε από μπροστά. Έχει και εσώρουχα και απ’ όλα.
Τεράστια πινακίδα μέσα στη μέση της λεωφόρου. Την έχω προσπεράσει δεκάδες, εκατοντάδες φορές. Σήμερα τη βλέπω για πρώτη φορά.

Μαζί σου βλέπω τον κόσμο για πρώτη φορά.

Γυρίζω όλη την Αθήνα με τα πόδια. Ομόνοια, Αιόλου, Αγίου Μάρκου, Ερμού, Σύνταγμα. Χαζεύω βιτρίνες. Αφήνω το βλέμμα μου να μαγνητιστεί, να φανταστεί, να ερεθιστεί. Μπαίνω σε μαγαζιά με εσώρουχα και δοκιμάζω. Είναι δικά σου τα χέρια που με γδύνουν, είναι δικό σου το βλέμμα που με κοιτάζει μέσα από τον καθρέφτη.

Ένας κορσές μαύρος με ζαρτιέρες. Μαύρη δαντέλα και φούξια κορδέλα. Κουμπώνω χαμογελαστή τις πολλές μικρές κόπιτσες καθώς φαντάζομαι τα δάχτυλά σου να τις ξεκουμπώνουν μία-μία. Κοιτάζω εξεταστικά το κορμί μου. Με βλέπω με τα δικά σου μάτια.

Είμαι όμορφη.

Το χέρι μου γλιστράει ανάμεσα στα πόδια μου. Χαϊδεύομαι μέσα στο δοκιμαστήριο. Η εικόνα μου στον καθρέφτη με κοιτάζει αναψοκοκκινισμένη, λαχανιασμένη, γεμάτη λαγνεία και ντροπή. Η ντροπή με ερεθίζει. Ακούω τη φωνή σου.
- Γιατί κλείνεις τα μάτια;
- Ντρέπομαι...
- Μου αρέσει όταν ντρέπεσαι.

Ανοίγω διάπλατα τα μάτια.
Δαγκώνω τα χείλη μου για να μη φωνάξω.




Πετάω τη σακούλα κλειστή σε μια γωνιά. Δεν αντέχω να την ανοίξω.
Όμως κάποια στιγμή πρέπει. Πρέπει να πάω να το αλλάξω.
Ξεκολλάω αργά και προσεκτικά το σελοτέιπ.
Ένα μαύρο δαντελένιο κορμάκι.

Αμέτρητα μαχαίρια σκίζουν τη σάρκα μου.

Το χώνω πάλι βιαστικά στη σακούλα.

Κάρτα αλλαγής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: