Σάββατο 11 Απριλίου 2009

κάστρα στην άμμο

.

Χυμένη στην πετσέτα κάτω από τον ζεστό ήλιο, χαζεύω νωχελικα τους ελάχιστους ανθρώπους. Είσαι δίπλα μου, τόσο κοντά μου ώστε θα μπορούσα να σε αγγίξω αν ήθελα. Οι κουβέντες μας εναλάσσονται με παύσεις σε έναν ρυθμό ράθυμο, καλοκαιρινό.


Βρισκόμαστε στην άκρη της παραλίας, κοντά στη ρίζα του βράχου, ακριβώς εκεί όπου αρχίζει το μονοπάτι για το κάστρο. Πίσω από τους αμμόλοφους ξεπροβάλει ένα ζευγάρι. Το αγόρι έχει σώμα δεμένο, τετράγωνο και πολύ σκούρο. Η κοπέλα φοράει μόνο το κάτω μέρος του μαγιό, ένα πορτοκαλί μπικίνι χωρίς καθόλου σχέδια. Το μαύρισμά της είναι ομοιόμορφο. Είναι λεπτή, με μικρό στήθος. Βαδίζει με άνεση, το σώμα της μοιάζει φτιαγμένο να κινείται. Η ρυθμική κίνηση των γοφών με μαγνητίζει, το στήθος της χαμογελάει. Είναι μελαχρινή, νομίζω, με λεπτή μύτη και σαγόνι.

Ακολουθείς το βλέμμα μου.
- Όμορφη.
- Μμμμ.
-Ωραίο κορμί.
-Ναι.
Γυρίζεις απ' την άλλη μεριά στην πετσέτα.
-Ζέστη.
-Πολλή.

Αφημένοι στον ήλιο, ο χρόνος στάζει αργά στην άμμο. Το βράδυ είναι ακόμη μακριά.

Η σκιά του βράχου προχωρεί πάνω μας. Σηκωνόμαστε. Τινάζουμε την άμμο.

Στη διαδρομή είμαι αφηρημένη
-Τι σκέφτεσαι;
-Μμμ, τίποτα.
Το χέρι σου στο γόνατό μου.
-Την κοπελιά στην παραλία.
-Με το πορτοκαλί μαγιό;
-Ναι.

Φτάνουμε στη σκηνή πεινασμένοι και διψασμένοι. Κόβεις το πεπόνι με το σουγιά και μου δίνεις μια φέτα. Τα δάχτυλά σου στάζουν. Δαγκώνουμε το ώριμο φρούτο και πετάμε τις φλούδες.

Ξαπλώνεις πρώτος, εγώ δίπλα σου.
-Ακόμη την σκέφτεσαι;
-Μμμμ...
-Θα 'θελες να την είχες τώρα εδώ;
-Ξέρεις τι θα 'θελα;
-Πες μου.
-Θα 'θελα να 'μουν άντρας. Να την αγκαλιάσω σαν άντρας. Να νιώσω πώς είναι να κυριεύεις μια γυναίκα, να την κάνεις ολότελα δική σου.
Γονατίζω δίπλα σου.
-Να νιώσω πώς είναι να έχεις τον έλεγχο, τη δύναμη, την εξουσία.
Βρίσκομαι πάνω σου.
-Να την νιώσω να με θέλει, να την κρατήσω σφιχτά κάτω μου, να την...
-Κάνε με ό,τι θέλεις.
-Ναι!
Κλείνω τα μάτια.
-Να νιώσω πώς είναι να παίρνεις μια γυναίκα.
Με δύναμη.
-Να νιώσω πώς είναι να είσαι άντρας.
Τώρα.

-Μ' αρέσει να σε βλέπω έτσι.

Με πλημμυρίζει ένα κύμα ζεστασιάς κι ευγνωμοσύνης.


-Μαζί σου νιώθω ελεύθερη.

Ελεύθερη να λέω όσα σκέφτομαι.

Ελεύθερη να είμαι όπως αισθάνομαι.


Πόσο πολύτιμη μου είναι αυτή η ελευθερία.

.

Δεν υπάρχουν σχόλια: